3 Aralık 2007 Pazartesi

Almak ya da almamak degilmis sorun _? Sorun ne istedigini bilmekte...


Soooyle koca bir oooof çeksem istanbulun yedi tepesi birden yıkılır. İçim daraldi. Zamanımızın insanlarının genel yapısı itibariyle aceleciyiz (aceleciyim) . İşler uzadı mı hallolmadı mı bir sıkıntı basıyor beni. Zaten kararsızım, hatta önde gidenlerdenim. Bu da işin uzamasına neden oluyorsa kendim şahsen daha çok delleniyorum. Ohh anlattım rahatladım sanki . İyi geldi :)


Neyse sadede geleyim. Gittik gördük sevgili toytoy un arabalarını. Bu kadar mı kötü bu kadar mı uyduruk ve zevksiz olabilir 2008 modeller . Biz mi kocamla dinozor çağındanız yoksa bunu dizayn edenler mi başka çağda yaşıyor bilemiyoruz_? Zevksizlikten dökülen bu dütdütlere bindik ve indik. Beğenemedik :(


Biz de kalktık Condaya gittik. Cazz modelini oldum olası zaten sever benim kocacım.E bana da gayet şirin ve sempatik gelmekte bu dütdüt O zaman _?


O zaman düşünüp taşınmamız belki de kaşınmamız ve karara varmamız lazım...
ben bu konuyu yetkili mercilere havale ediyorum. Konuyu kapatıyorum artik kafamda.
Çok sıkılmışım ben çook walla ...

Bir of cekeyim de İstanbulun yedi tepesi birden yıkılsın :)
Shelinnn

Hiç yorum yok: